یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

نظرسنجي ها عموما نشان مي دهند كه تقريبا نيمي از مردم معتقد به وجود فضايي ها (UFO) هستند، و حدود ۵ درصد از آنها اعتقاد دارند كه در يك زماني از زندگيشان آنها را ديده اند.

به گزارش تاپ ديجيت و به نقل از تاپ تنز، واقعيت اين است كه بيشتر گزارشات UFO شناسايي نامناسبي از پديدههاي طبيعي به ويژه ستارگان روشن و سيارات، شهاب سنگها، رعد و برق و غيره و يا پديده هاي انساني مانند چراغ هاي فرود هواپيما، بالن ها، هواپيماهاي آزمايشي يا در برخي موارد حقه بازي بودهاند. 

با اين حال، تعداد كمي از مشاهدات وجود دارد كه توضيح آنها آسان نبوده يا تاثيري بر جامعه داشته اند كه در نهايت به بخشي از افسانه فضاييها تبديل شده اند. به اين ترتيب در اين ليست ۱۰ مورد از رايجترين گزارشهاي مستند، غير قابل توضيح و عجيبي از UFOها ارائه مي كنيم. در ادامه با ما همراه باشيد. 

۱۰- كشتي هوايي كاليفرنيا ۱۸۹۶-۱۸۹۷

10 مورد از عجيب ترين گزارشها از مشاهده بشقاب پرنده ها

بسياري از مردم نميدانند كه سابقه ديدن چراغهاي ناشناس در آسمان به بيش از يك قرن پيش برميگردد زماني كه اولين بشقاب پرنده مشاهده شد. اين اتفاق در ماه نوامبر سال ۱۸۹۶ زماني شروع شد كه يك نور ناشناخته مرموز كه با سرعت حدود ۵۰ كيلومتر در ساعت در حال حركت بود توسط صدها نفر از مردم كاليفرنيا مشاهده شد. هفته بعد از آن دوباره مشاهده شد اين بار در سان فرانسيسكو بود؛ تا پايان سال صدها گزارش از مشاهده آن در سرتاسر ساحل اقيانوس آرام بدست آمد.

پس از غيبت دو ماهه دوباره در زمستان سالهاي ۱۸۹۶-۹۷، شيء اسرارآميز شبيه يك سيگار و به رنگ سياه توسط بعضي مردم مشاهده شد. گزارشها نشان از مشاهده آن در نبراسكا تا ميشيگان و مينه سوتا تا تگزاس در آوريل ۱۸۹۷ بود كه به طور ناگهان ناپديد شد. هر چند به طور كلي اين وقايع توسط منتقدان امروزي رد شده ولي تعداد زياد گزارشها كه نزديك به هزار مورد بود نمي توانست داستان سازي و دروغ رسانهاي باشد.

برخي ها پيشنهاد مي كنند كه يك بالون اوليه بوده است كه سالها قبل از ساخت هواپيما توسط برادران رايت پرواز كرده است. احتمال ماهيت زميني آن بيشتر از ماهيت فرازميني بوده و شواهدي از ظهور يك فناوري جديد در حال ظهور را نشان ميداد. يا شايد يك بالگرد بود كه در حال حركت بوده است، يك بالگرد در سال ۱۸۹۷؟ هرچه كه بود به عنوان يك رخداد مشكوك مانده است. براي خواندن ادامه مطلب اينجا كليك كنيد...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.